حساب کاربری

کاوه خداشناس یک برهه از زندگی شهید شهریاری را بازی می‌کند

تعداد بازدید : 457
تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 08:05
کاوه خداشناس از حضورش در سریال شهید شهریاری، در نقش این شهید خبر داد.


کاوه خداشناس بازیگر سریال «شهید شهریاری» در گفتگو با خبرنگار شاهد جوان اظهار کرد: مشغول بازی در سریال 30 قسمتی «شهید شهریاری» به کارگردانی حسین تبریزی هستم که از شبکه سیما پخش خواهد شد.
وی افزود: داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می‌کند.
خداشناس درخصوص این نقش عنوان کرد: نقش شهید شهریاری در این سریال در 5 برهه به تصویر کشیده می‌شود و به همین خاطر 5 بازیگر مختلف دارد که سن 5، 8، 13، 18 و 23 سالگی تا 46 سالگی هر کدام بازیگران مجزایی دارند که من بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کنم.
وی درباره علت انتخابش به واسطه چهره اش گفت: شباهتی به شهید شهریاری در کار نیست درحقیقت واحد گریم زحمت کشیدند تا به سمت شبیه سازی پیش برویم.
خداشناس درخصوص نزدیکی به این شخصیت اظهار کرد: برای نزدیکی به این شخصیت با گپ و گفتگو با بستگان، دوستان و همچنین همسر شهید شهریاری سرکار خانم قاسمی این نقش شکل گرفت.
این بازیگر سینما و تلویزیون احساسش را از بازی در این نقش دل انگیز عنوان کرد و گفت: نزدیک شدن و بازیگر شخصیت معاصر در رزومه کاری ام نبوده و بازی این شخصیت احساس دل انگیزی در من ایجاد کرده است.
وی درخصوص پشت صحنه این سریال گفت: پشت صحنه سریال و عوامل این کار حال و هوای خوبی دارند چرا که همه پر انرژی و جوان هستندو دست به دست هم کار را پیش می برند.
خداشناس با بیان اینکه 70 درصد از فیلمبرداری کار انجام شده است گفت: تاکنون 70 درصد پیش رفته ضمن اینکه مراحل تولیدی از جمله تدوین و موسیقی و فیلمبرداری پیش می رود.
وی درخصوص پیشنهاد بازی در پروژه های دیگر اظهار کرد: همزمان با بازی دراین کار به دلیل شخصیت خوب و نقش شهید شهریاری پیشنهاد بازی در کارهای دیگر داده شد اما به واسطه درگیر بودن در این کار نقش های پیشنهادی دیگر را رد می کردم.
خداشناس به دیگر بازیگرانی که دراین سریال با او همبازی هستند اشاره کرد و گفت: در این سریال اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می کنند و همچنین مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، سیروس همتی، حسن اسدی به ایفای نقش می پردازند.
گفتنی است؛ شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی وازدانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال 1345 در زنجان متولد شد و در هشتم آذر 1389 توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها