حساب کاربری

جشن امضای مادر شهید روی کتاب مدافع حرمی که پیکرش ۳ سال بعد بازگشت +فیلم

تعداد بازدید : 493
تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 10:52
جشن امضای کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» تا چهار روز دیگر ادامه دارد. مادر شهید مهدی ثامنی‌راد و جواد کلاته عربی (نویسنده اثر) این کتاب را امضاء کرده و برای خریداران می‌فرستند.

به گزارش شاهد جوان از فارس، جشن امضای کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد»، روایت مستند زندگی شهید مدافع حرم، مهدی ثامنی‌راد تا ۲۸ بهمن ادامه دارد و سایت نیوار، آن را با ۲۰ درصد تخفیف و بهای نهایی ۲۴ هزار تومان به خریداران عرضه می‌کند.

«ماجرای عجیب یک جشن تولد» روایت مستند زندگی شهید مدافع حرم مهدی ثامنی‌راد است که پیکرش سه سال پس از شهادت در هفتم تیرماه سال ۹۸ به وطن بازگشت.

مهدی ثامنی‌راد متولد سال ۱۳۶۱ ورامین بود که تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده و در همان شهر زندگی می‌کرد. ماجرای مهدی از زمانی رقم خورد که با همان تیپِ لاتی‌اش وارد مسجد مهدیه و پایگاه بسیج می‌شود.

زمان می‌گذرد. کم‌کم تغییرات محسوسی در تیپ ظاهری و اخلاق مهدی رخ می‌دهد. مهدی رشته معارف را در دانشگاه رها می‌کند و بالاخره حرف دلش را گوش می‌دهد. به دانشگاه افسری امام حسین(ع) می‌رود و پاسدار می‌شود. در تیپ امنیتی آل محمد تهران به یک تک‌تیرانداز و فرمانده قابل تبدیل می‌شود. مهدی در سال ۹۳ راهی کشور عراق می‌شود و در یک عملیات بزرگ و مهم شرکت می‌کند. عملیاتی که باعث تأمین امنیت راهپیمایی اربعین همان سال در شمال شرقی کربلا منجر می‌شود.

سال بعد مهدی به سوریه می‌رود و در مجموعه عملیات‌های محرم شرکت می‌کند. او در این عملیات به عنوان فرمانده دسته اعزام می‌شود و با توانایی بسیاری که از خودش نشان می‌دهد، نظر فرماندهِ سخت‌گیرِ لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) سردار شهید حسین اسداللهی را به شدت به خود جلب می‌کند.

سردار اسداللهی در اعزام بعدی در آبان ۹۴ مهدی را به عنوان فرمانده یک محور پدافندی منصوب می‌کند. وقت عملیات فرا می‌رسد. مهدی از محور پدافندی فراخوانده می‌شود و به عنوان فرمانده تیم اصلی حمله به روستای هوبر عمل می‌کند. ۲۲ بهمن ۹۴ فرا می‌رسد. ماجرای عجیب یک جشن تولد رخ می‌دهد. آری؛ تاریخ زمینی شدن و آسمانی شدن مهدی در یک روز رقم می‌خورد.

این کتاب را انتشارات ۲۷ بعثت منتشر کرده و تاکنون به چاپ‌های مکرر رسیده است.

برای خرید کتاب با امضای مادر شهید و نویسنده اثر به سایت نیوار اینجا مراجعه کنید.

 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها