حساب کاربری

هشدارهای کرونایی برای دیدار با ایثارگران

تعداد بازدید : 109
تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 10:56
مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه توصیه‌های لازم به ایثارگران و کارکنان بنیاد در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا پرداخت.

به گزارش شاهد جوان از تسنیم، محمد اسماعیل علی‌پور، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به احتمال در پیش بودن موج چهارم شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: شرایط بعضی از شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا از زرد به نارنجی و از نارنجی به قرمز تغییر کرده است. بر این اساس لازم است ایثارگران گرامی و همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور نسبت به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع تکریم ایثارگران در روزهای بین 22 بهمن تا 22 اسفند به صورت ویژه انجام می‌شود، لازم است که در صورت امکان دیدارها در فضای باز و غیر مسقف مانند حیاط منزل صورت گیرد. همچنین در صورتی که امکان خروج ایثارگران عزیز از منزل وجود ندارد، لازم است دیدارها با حداقل نفرات انجام شود.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ملاحظات لازم برای شهرهای نارنجی و قرمز گفت: بهتر است که در این مناطق تکریم به صورت تصویری به صورت آنلاین و یا با تماس تلفنی انجام شود تا از خطر انتقال بیماری جلوگیری به عمل آید.

علی‌پور تأکید کرد: از تمام ایثارگران به ویژه گروه‌های با ریسک بالای بیماری مانند جانبازان گرانقدر شیمیایی و نخاعی و والدین معظم شهدا درخواست می‌کنیم با توجه به اینکه ویروس انگلیسی کرونا احتمال سرایت بیشتری دارد، مسائل و دستورالعمل‌های لازم را با جدیت رعایت کنند و رفت و آمدها را به حداقل برسانند.

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها