حساب کاربری

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد:

بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز بروجرد زائران راهیان نور در شبکه شاد هستند

تعداد بازدید : 150
تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 12:50
مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز بروجرد زائران راهیان نور در شبکه شاد هستند.

به گزارش شاهد نوجوان از ایسنا، محمد مهرافزون اظهار کرد: اردوی راهیان نور یک بستر ارزشمند و فرهمند فرهنگی و تربیتی است، غایت نهایی انجام کاروان راهیان نور چه در بستر مجازی و چه حضوری آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است. راهیان نور ابزاری فرهنگی و هنری برای مقابله با جنگ نرم است و این اثر فرهنگی باید روزبه‌روز گسترش و توسعه داده شود.

وی ضمن اشاره به ۳۰۰ شهید و ۴۵ نفر شهدای فرهنگی، تصریح کرد: بیش از ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان زائران راهیان نور در بستر شبکه‌ شاد هستند و در راستای سند تحول بنیادین اردوی راهیان نور در قالب مجازی و حضوری یکی از اهداف اساسی و کلیدی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت به‌ویژه دانش آموزان است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: اگرچه در شرایط کنونی ویروس کرونا باعث عدم حضور دانش آموزان در مناطق جنگی شده ولی امروزه بستر مجازی را برای آنان فراهم می‌کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در آن‌ها نهادینه شود.

مهرافزون اضافه کرد: دو محور عملیاتی راهیان نور در مناطق جنوب و غرب باید در بستر مجازی برای دانش آموزان فضاسازی شود تا با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدا آشنا شوند.

وی بیان کرد: در این اردوی مجازی اهداف اصلی اردوی راهیان نور که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام، ازخودگذشتگی‌ها شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به زیبایی برای دانش آموزان به نمایش گذاشته می‌شود
 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها