حساب کاربری

گفتگوی اختصاصی شاهد جوان با گوینده، بازیگر و کمدین معروف:

امیر پارسی‌‌‌: امیدوارم از همه پیشکسوتان تقدیر شود

تعداد بازدید : 135
تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 08:38
امیر پارسی گوینده، بازیگر وکمدین معروف نقش اوستا در آیتم های نمایشی دهه 60 و70 که در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار بود در گفت وگوی اختصاصی با شاهد جوان از فعالیت ها و برنامه هایی که پیش رو دارد گفت.


اکنون مشغول چه کاری هستید؟
بنده این روز ها همچنان مشغول گویندگی در برنامه کوی نشاط رادیو ایران هستم و همچنین در برنامه رادیو سلامت هم گویندگی  می کنم.


با شیوع کرونا و قرنطینه های اجباری احتمالا کارهای شما کم شده با توجه به این شما چه کارهایی در این دوران انجام داده اید؟

من قبل از کرونا در تئاتر هم علاوه بر گویندگی مشغول بودم که متاسفانه به دلیل اعمال محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی تئاتر ها امکان فعالیت در این زمینه را نداشتم و بنابر این فقط در زمینه ی گویندگی مشغول بوده ام که فعالیت در برنامه ی کوی نشاط و رادیو سلامت هم تا کمی پیش به صورت تلفنی بود ولی با بهتر شدن وضعیت و کمتر شدن محدودیت های قرنطینه اکنون به استدیو می رویم.


از اینکه از شما تقدیر کردند چه حسی دارید؟

تا همین دو سه روز پیش که به من اطلاع دادند من واقعا انتظار نداشتم در چنین برنامه ای از من تقدیر بشود. از یک طرف خیلی خوشحال شدم و از طرفی دیگر هم به فکر گویندگانی که پیشکسوت تر از من هستند و هنوز جایزه ای دریافت نکرده اند افتادم و امیدوارم از همه ی این پیشکسوتان تقدیر به عمل بیاید.


نظر شما درباره برگزاری این مراسم چیست؟

برنامه بسیار خوبی بود و به نظرم خیلی خوب است اگر از همه ی گویندگانی که سال ها است مشغول هستند هر از چند گاهی تقدیر بشود.

گفتگو از سارا صادقی

 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها