حساب کاربری

بازیگر نقش عبدلی در گفت گو با شاهد جوان:

با کاهش ویروس کرونا در ایام نوروز به صحنه می‌رویم

تعداد بازدید : 209
تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 09:29
جواد انصافی گوینده، کارگردان وبازیگر ایرانی که در بین مردم با نقش عبدلی معروف شده است در گفت وگو با شاهد جوان از فعالیت های خود در سال آینده گفت.


شما هم اکنون مشغول چه فعالیت هایی هستید و شیوع ویروس کرونا و قرنطینه های اجباری چه تاثیری روی آنها گذاشته است؟
من هم اکنون مشغول به گویندگی در برنامه ی کوی نشاط هستم که هر هفته ضبط و پخش می شود، دو  کار هم برای این برنامه آماده کرده ام .برای نوروز هم برنامه هایی داریم که اگر شدت انتقال ویروس کرونا در ایام عید کمتر بشود برای اجرای تئاتر بر روی صحنه می رویم و غیر از این همچنان مشغول به نوشتن کتاب هایم هستم.

شما تاکنون کتاب هایی هم منتشر کرده اید در حال حاضر کتاب جدیدی در دست انتشار ندارید؟

تا کنون هفت کتاب نوشته ام که آیین های مختلف نوروز، چهارشنبه سوری، شب یلدا، آیین های زنانه و نمایش های زنانه، سیاه بازی، کسبیه خوانی ( کاسبی های ریتمیک) و همچنین در حال نوشتن کتاب جدیدی درباره تمام طنز پردازان ایران هستم.

به نظرتان کرونا چه تاثیری بر روی شرایط زندگی هنرمندانی که تئاتر و رادیو کار می کنند گذاشته و این افراد به کدام بخش از زندگیشان باید بیشتر رسیدگی کنند؟

در حال حاضر با  شیوع این ویروس و قرنطینه، بدترین گروه ضربه خورده از کرونا هنرمندان هستند. به خصوص تئاتر که همگی اکنون بیکار هستند و هیچ کاری نتوانسته اند به روی صحنه ببرند و بعضی حتی مشغول به مسافر کشی برای گذراندن امورات زندگیشان هستند.

گفتگو از علی مولازاده

 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها