حساب کاربری

رقابت سخت و نفس گیر تیم نوجوانان ستاره هشتم در برنامه عصر جدید

تعداد بازدید : 212
تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 07:56
گروه ستاره هشتم متشکل از چندین دختر خردسال، نوجوان و جوان می‌باشد که با گروه‌های ورزشی مختلف و سنین مختلف در کنار هم گرد آمدند و به اجرای جذاب در این برنامه پرداختند، گروه ستاره هشتم که با زنگ طلایی رویا نونهالی به صورت مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش شاهد نوجوان از باشگاه خبرنگاران جوان ، این گروه اسم  خود را به نیت امام هشتم ستاره هشتم گذاشته اند، نظم، تنوع، دقت و هیجان و انرژی در اجرای دختران رزمی کار توجه همگان را به خود جلب کرده است.

در فصل دوم برنامه عصر جدید حضور تیم ستاره هشتم از مشهد که به گروه دختران مشهدی نیز معروف هستند مورد توجه بسیاری از بینندگان این مسابقه قرار گرفت  رضا رودهی مدیر جوان این تیم پیش از این تیم (پسران خورشید) را از شهر مشهد به فینال برنامه عصر جدید رسانده بود.

رضا رودهی گفت: بعد از اینکه تیم موفق شد زنگ طلایی برنامه را بگیرد و آوازه‌شان پیچید، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری قول همکاری‌هایی در حوزه تجهیزات، اسکان و هزینه‌های رفت‌و‌آمد به ما دادند ما تنها تیمی هستیم که از شرق کشور به برنامه رفته‌ایم.

او افزود: تیم ستاره هشتم دختران مشهدی که کار خود را با طناب زنی شروع کردند بعد از چندین ماه و تشکیل تیم ژیمناستیک و اضافه شدن رشته‌های رزمی و کراس فیت و فیتنس توانستند یک تیم کامل را برای حضور در برنامه عصر جدید فراهم کنند.

مدیر تیم ستاره هشتم ادامه داد: این تیم از ابتدا یعنی از تابستان پارسال تمریناتش را از زمین‌های آسفالت پارک ملت شروع کرد تا اینکه چند وقت بعد، سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی مکان تمرینی را به آن‌ها داد و حالا آن‌ها در یکی از سالن‌های ورزشی این سازمان تمریناتشان را ادامه می‌دهند.

تیم ستاره هشتم
رودهی بیان کرد: همین که می‌بینم ورزشکارانی که سال‌های سال زحمت کشیدند، ولی هنوز به جایی که شایسته‌اش هستند نرسیده‌انداما از طریق برنامه عصر جدید حاصل سال‌ها زحماتشان دیده می‌شود، احساس رضایت می‌کنم .

پرچم مشهد را بالا می بریم
سودابه سبحانی کاپیتان این تیم هم  گفت: دختر‌ها بیشترشان قهرمان کشوری و برخی هم آسیایی هستند. قهرمان بین‌المللی انگشت‌شمار داریم، ولی تفاوت اصلی‌شان طریقه تمرین کردنشان است.این روز‌ها سخت مشغول تمرین برای حضور در مرحله بعدی عصر جدید است هفته‌ای ۵ جلسه و هر جلسه ۴ ساعت تمرین و دو جلسه در هفته نیز ریکاوری است.

او افزود:  ۲۱ سال ورزشکار بودم  و حدود ۱۸ سال  به صورت حرفه‌ای این فعالیت ورزشی را آغاز کردم. در دو ومیدانی یک مدال آسیایی (سال ۸۸) دارم و نزدیک به ۱۰ سال هم عضو تیم ملی دو ومیدانی هستم.

کاپیتان این تیم ادامه داد: در این گروه بیشتر از اینکه میانگین سنی مطرح باشد اخلاق و رفتار تیمی ملاک است کار تیمی شخصی نیست. علاوه بر کار فنی یکسری رفتارهایمان هم باید مورد قبول باشد یعنی نمی‌شود شما یک اخلاق بد داشته باشید و وارد کار تیمی بشوید قشنگی کار گروهی همین است.

سبحانی بیان کرد: تشکیل این تیم برای این هدف بود که به دخترانمان یاد آوری کنیم می توانیم با پوششی که داریم همه ی کارهایی که در توان داریم را با حفظ حیا و عفاف به نمایش بگذاریم  رونمایی جدیدی از فعالیت ها ی ورزشی داریم انشالله که بتوانیم پرچم مشهد را بالا نگه داریم.

پرورش و تقویت دختران با استعداد همراه با حیا و عفاف در زمینه های مختلف می تواند حضوری پر رنگ را در صحنه ها ی اجتماعی برای آنها رقم بزند حالااین تیم نمادی شده از دخترانی که می توانند با حجاب خود در عرصه های اجتماعی زنگ طلایی بگیرند .

این گروه خود را برای رقابتی سخت آماده می کنند  تا بتوانند یک بار دیگر  پرچم مشهد را بالا نگه دارند.

 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها