حساب کاربری

روایت قاصدک كوچک

تعداد بازدید : 179
تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 12:59
غلامرضا کارگر شورکی همرزم محمد حسین ذوالفقاری شورک خاطره ای از این شهید نقل می کند «يك روز با خبر شدم كه برادر بزرگ محمد حسين، عليرضا ذوالفقاري در جبهه سوسنگرد به شهادت رسيده است. به محمد حسين گفتم بيا برو خانه سري به پدر و مادرت بزن ولی او گفت خودم خبر دارم كه برادرم شهید شده گفتم خب پس برو تشييع جنازه برادرت، محمد حسين گفت او شهيد شده براي خودش من هم در جبهه مي مانم براي خودم، نگاهی به صورتش انداختم ، چهره اش خندان بود و به احترام برادرش اشكي ريختم ولي او با شجاعت و دليري به من جواب خوبي داد»

به گزارش خبرنگار شاهد جوان: محمد حسین ذوالفقاری شورک 12 ساله فرزند رجب متولد سی‌ام اردیبهشت سال 1348 در شهر میبد بود، وی در تاریخ  10 دی 1360 در درگیری با دشمن به شهادت رسید.

وصیت نامه محمد حسین ذوالفقاری شورک

بسم رب الشهدا والصديقين   

سلام بر امام زمان(عج) و سلام بر امام خمينى و سلام بر ملت شريف ايران. به‌نام خداى درهم كوبنده ستمگران و به نام خداى يارى دهنده مستضعفان.

اى دشمن بدان كه ملت ما هميشه بيدار و پيروز خواهد بود؛ اى منافق! اى ستون پنجم! بدان كه اگر اسلام در كشورى ريشه نهد، ديگر جاى تو نيست. اى دشمن! به من نگاه كن ببين كه چگونه آزادانه به جنگ با كفار مى‌روم و جانم را در راه اسلام و قرآن و خدا فدا مى‌كنم. خودت فكر كن اى منافق! كه تو در راه چه كسى كشته مى‌شوى، به خاطر احساسات نفسانى و درونيت يا به خاطر شخص و اشخاص، يا براى خدا؛ معلوم است تو براى شخص و براى احساسات نفسانى و شيطانيت كشته مى‌شوى، چه بيهوده.

درود بر آن كسانى كه در راه حق راه پيمودند و در آن راه يك قدم عقب نگذاشتند و جان خود را نثار راه حق كردند. اى ملت ايران! هرگز نگذاريد فرزندانتان در دامن اين منافقين يا ستون پنجم گرفتار شوند.

اى ملت ايران! از كودكى فرزندانتان را خود ساخته سازيد كه آينده فرزندانتان خوب باشد. اى مردم! هرگز فرزندانتان را به خاطر مال‌اندوزى و طمع دنيا بزرگ نكنيد، كه دنيا شما و فرزندانتان را در كام خود فرومى‌برد، از خدا دور مى‌كند و بازگشت آنها را ناهموار مى‌كند.

 اى مردم! به خدا خمينى را رها نكنيد كه حسينى است كه اگر خمينى را رها كرديد از اهل كوفه و شام هستيد و از يزيديان زمانيد، اگر رهايش نكرديد و پيرو او بوديد از حسينيان و از پيروان خط راستين او هستيد و هل من ناصر ينصرنى حسين را از زمين گرم كربلا لبيك گفته‌ايد، به اميد اينكه چنين باشد. اى كارمند! اى كشاورز! اى كارگر! اى بازارى! اى مردم ايران! كوچكترين كارى كه به نفع اين مملكت مى‌كنيد براى اسلام است، به خدا كه چنين است. اى مردم ايران! همه مسلمان شويد كه مسلمان هستيد، شما هم مسلمان واقعى شويد زيرا اين مملكت حكومت امام زمان(عج) در آن استقرار خواهد يافت زيرا ظهور امام زمان در اين مملكت است و شما براى استقبال او هر لحظه آماده باشيد.


وصيتم به پدر و مادرم:

سلام بر شما اى پدر و مادرم، سلام بر تو ای مادر عزیز كه شب و روز از كوچكيم خواب نكردى با من بزرگ شدم، سلام بر تو اى پدر كه بازوانت را شب و روز به كار بردى تا من رشد و نمو كنم و تا اين حد برسم و براى زندگى آينده شما پرثمر باشم، ولى چه كار كنم كه نه مال شما هستم نه مال خودم بلكه هر (عضو از) اعضاى بدن من امانت است و بايد آن امانت را قربانى كنم و زودتر آن امانت را به او برسانم، پس شما نبايد غصه بخوريد و از مرگ من بگرييد و به زارى بپردازيد. زيرا كه خدا در قرآن مى‌فرمايد: ( وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ  )

«و مپنداريد كسانى كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده‌اند، بلكه زنده‌اند و نزد خدا روزى مى‌خورند»

انشاءالله كه اين آيه قرآن به شما و ديگر كسانى كه در سوگ من نشسته‌اند قوت و نيرويى عطا كند.

اى پدر و مادر! از دوستان و آشنايان بخواهيد كه اگر به آنها اذيت و زارى كرده‌ام و آنها را از من ناراضى هستند مرا ببخشند، كه خداى مهربان مرا ببخشد.

خداحافظ ـ فرزند حقير شما محمد حسين ذوالفقارى  در اهتزاز باد پرچم خونين جمهورى اسلامى ايران به رهبرى امام خمينى.

 

 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها