حساب کاربری

جزئیات خاکسپاری پیکر مطهر ۴ شهید گمنام همزمان با شهادت امام کاظم(ع)

تعداد بازدید : 118
تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 12:26
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام استان های تهران و خوزستان میزبان پیکر مطهر ۴ تن از شهدای گمنام هستند.

به گزارش شاهد جوان از تسنیم، امروز؛ سه شنبه 19 اسفند ماه 1399 همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام پیکرهای مطهر 4 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در چهار نقطه از استان‌های تهران و خوزستان تشییع شده و به خاک سپرده خواهد شد. این تشییع‌ها بدلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در مناطق قرمز و نارنجی بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

استان تهران

بهداری نیروی زمینی سپاه میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است. این  شهید گمنام بسیجی، 19 ساله بود که در سال 1361 در عملیات رمضان در شرق بصره به فیض شهادت نائل آمد. مراسم تشییع او از ساعت 9 صبح ‌در بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران واقع در منطقه 14 خیابان تختی آغاز خواهد شد.

شرکت سایپا میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است. این شهید گمنام بسیجی 20 ساله اعزامی از سپاه در سال 1365 در عملیات کربلای5 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد. مراسم تشییع پیکر این شهید از ساعت 10 صبح در  گروه خودروسازی سایپا واقع در جاده مخصوص کرج  آغاز خواهد شد.

پردیس - دانشگاه فرهنگیان شهید چمران میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است. این شهید گمنام بسیجی 23 ساله اعزامی از سپاه است که در سال 1366 در عملیات کربلای 8 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد. مراسم تشییع او از ساعت 15 در حکیمیه آغاز می شود. این مراسم از مسجد الزهرا(س) وتقع در بلوار شهید عبدالرضا(بهار) آغاز شده و به سمت دانشگاه شهید چمران ادامه دارد.

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها