حساب کاربری

شاهد نوجوان گزارش می‌دهد؛

بازي مهارتي چيست؟ 

تعداد بازدید : 188
تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 15 فروردین 1400 09:38
يکي از کارهاي جالب برج ميلاد افتتاح شهر مشاغل ميباشد که در چندسال اخير شکل گرفته است. اين شهر مشاغل براي آشنايي کودکان و نوجوانان با مشاغلي که در جامعه وجود دارد و بزرگترها با آن در طول روز برخورد دارند و به عنوان شغل با آن روبرو ميشوند، اين شهر مشاغل کمک ميکند به استعداديابي نوجوانان و توانايي آنها را بروز ميدهد از جمله اين استعدادها ميتوان به ايليا دهقان هنرمند کوچک استندآپ کمدي اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار شاهد نوجوان- سارا صادقی

 بر همين اساس چند مشاغل را براي آشنايي بيشتر شما معرفي ميکنيم. 
آموزش رانندگي
در اولين شهر مشاغل آموزشي مهارتي ايران يعني همان کاربازيا سنين کودکان و نوجوانان براي استفاده از اين بازي مشخص است در آموزش رانندگي که سنين بالاي 7 سال مي‌توانند از آن استفاده کنند بيشترشبيه سازي رانندگي است که در  آن هم رانندگي و هم معاينه چشم و در آخر گواهي نامه رانندگي براي کودکان و نوجوان داده مي شود.

 

استوديو خبر

اين بخش از شهر مشاغل هم در رده سني بالاي 4 سال ميزبان کودکان و نوجوانان ميباشد. در اين بخش کودکان و نوجوانان چند موضوع ساده خبري را همراه با آموزشهاي لازم ميخوانند و گزارش آنها فيلمبرداري ميشود سپس در کانال کار اين مجموعه گذاشته و ديده ميشود.

بانکداري 

بخش بانکداري که سنين بالاي 7 سال ميتوانند از آن استفاده کنند زير نظر کانون جوانه ها ميباشد. 
بانک ملي در اين بخش راهکارهايي که در بانک براي افتتاح حساب و امور بانکي انجام ميشود را به کودکان و نوجوانان آموزش مي دهد و کودکان و نوجوانان مسائلي همچون نحوه استفاده از دستگاه پول شمار يا  افتتاح حساب و.... را ياد ميگيرند.
فرودگاه
در اولین شهر مشاغل آموزشی مهارتی ایران یعنی همان کاربازیا سنین کودکان و نوجوانان برای استفاده از این بازی مشخص است در بخش فرودگاه که سنین بالای 7 سال می‌توانند از آن استفاده کنند بیشتر شبیه ساز هواپیما وجود دارد که پرواز و فرود هواپیما را به نوجوانان آموزش می‌دهد. البته این بخش از بازی‌های مهارتی بیشترین بازخورد را در بین دیگر مشاغل کاربردی دارد.

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها