حساب کاربری

«باغ علم نوجوان» کجاست!

تعداد بازدید : 173
تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 18 فروردین 1400 12:18
مجموعه تفریحی و گردشگری باغ علم نوجوان در تیرماه 1396 در باغ کتاب تهران به عنوان بزرگترین مرکز علمی کشور در شهر تهران راه اندازی شد . در این شهربازی یا مجموعه علمی که برای تمامی سنین از ابتدای تا متوسط و بزرگسالان در نظر گرفته شده است، علاوه‌ بر مشاهده و تجربه‌ پدیده‌های جذاب علمی ، می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید، بازی کنید و از دنیای شگفت انگیز علم لذت ببرید و چیزهای جدیدی را یاد بگیرید.

به گزارش خبرنگار شاهد نوجوان: باغ علم نوجوان دارای حدود ۴۰ دستگاه علمی جذاب در قالب ۳ سالن که شامل گالری‌ های مکانیک، پرواز، صوت، حیات، نور، نجوم، الکتریسیته و خطا دید است. هم‌ چنین این مجموعه مجهز به یک آسمان‌ نمای بسیار دیدنیست که شما می‌توانید با ورود به گنبد آسمان‌ نما به کهکشان‌ها سفر کنید و از مشاهده‌ی پدیده‌های شگفت‌ انگیز نجومی نهایت لذت را ببرید. در سالن نمایش‌ های علمی نیز آزمایش‌ های جذاب علمی (Science Show) برای بازدیدکنندگان گرامی اجرا خواهد شد.

 در باغ علم چه اتفاقاتی در انتظارتان است؟

می‌توانید در شبیه ساز پرواز خلبان می شوید !، قوی می‌ شوید و یک ماشین را بلند می‌کنید ، یک تیرانداز حرفه‌ای می‌شوید آن هم با تفنگ لیزری!، با یک اسکلت عجیب و غریب آشنا می‌شوید!، درتالار آینه‌ ها چاق یا قد بلند می‌شوید !، نوازنده ‌می‌شوید آن هم با چنگ لیزری!، با نیروی عظیم الکتریسیته آشنا می‌شوید و صاعقه را از نزدیک می‌بینید!، در گالری خطای دید به چشم‌ هایت شک می‌کنید! و ده‌ ها دستگاه جذاب و پدیده‌ی علمی شگفت‌انگیز دیگر که از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد.

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها