حساب کاربری

در گفتگو با شاهد جوان مطرح شد؛

فرزند شهیدی که مانند پدرش در حوزه سلامت دفاع می‌کند

تعداد بازدید : 241
تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 30 فروردین 1400 12:33
انگار بعضی ها را خدا آفریده تا فقط قهرمان شوند یکی از آنها محمد همائی فرزند شهید فصیح است که در رشته کاراته جوانان تاکنون مدالهای بیشماری کسب کرده واکنون هم به عنوان مدافع سلامت فعال است با او که دانشجوی رشته پرستاری است درباره فعالیت‌های ورزشی و رشته ای که درآن درس می‌خواند گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

محمد همائی فرزند شهید فصیح در گفتگو با شاهد جوان ضمن معرفی خود از فعالیتهایش گفت: محمد همائی فصیح فرزند شهید فصیح، 23 ساله از قم، که علاوه بر ورزش حرفه‌ای دانشجوی رشته پرستاری هم هستم، علاقه من به ورزش به کودکی برمی‌گردد.

وی درباره ورود خود به ورزش کاراته توضیح داد:از کودکی علاقه خاصی به ورزش داشتم البته تشویق پدرهم باعث شد تا 7 سالگی این ورزش را شروع کنم، یک سال بین آن وقفه افتاد، کار نکردم اما دوباره در 9 سالگی به آن ورود پیدا کردم.

اين جوان ورزشکار در ادامه از مقام‌هایی که کسب کرده است گفت: در سن 10 الی 11 سالگی در مسابقات استانی وکشوری شرکت کردم و مقام آوردم، این نقطه آغاز تمرین جدی من در ورزش کاراته بود.

وی افزود: از سال 90  مسابقات قهرمانی کشوری شروع شد، توانستم موفق به کسب 5 الی 6 مدال طلا شوم تا آنکه سال 93 برای تیم ملی انتخاب شدم وبرای مسابقات خارج از کشور به «بلغارستان» اعزام شدم و مدال برنز را کسب کردم.

محمد همائی فصیح  در ادامه خاطرنشان کرد: چون مدتی درگیر کنکور شدم نتوانستم مسابقات خارج از کشور که اعزام بودم را بروم، سال 95 الی 96 دوباره در مسابقات شرکت کردم وموفق به کسب طلای کشوری شدم.

وی از فعالیت‌های کنونی خود گفت: در حال حاضر دانشجوی رشته پرستاری هستم در کنارش هم به ورزش کاراته وبوکس که مثل کاراته در آن موفقم  مشغول هستم.
این ورزشکار نوجوان در پاسخ به این سوال که در حال حاضر با وجود کرونا تمریناتتان چگونه است گفت: سال 97 و98 به دلیل ویروس کرونا اردوها کمتر یا کنسل شد اما در باشگاهی که همیشه بودم تمرین می کنم، خوشبختانه مربی ما داور بین المللی ومربی تیم ملی است. اکنون هم به دلیل قرنطینه باشگاه‌ها مدتی تعطیل است برای همین تمرینات ما محدود شده است.


اين فرزند شهید در پاسخ به این سوال که «با توجه به همه گیری ویروس کرنا و مراجعه بیماران کار کردن در بیمارستان سخت نیست» گفت: در حال حاضر کارآموز بیمارستان هستم خیلی سخت است، پرستاران در این شرایط کرونا بدون استراحت کار می کنند، مریض زیاد است این کار سختی خاص خود را دارد، قبل از عید گرفتار ویروس کرونا شدم اما خوشبختانه به سرعت خوب شدم.

سارا صادقی

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها