حساب کاربری

با حضور معاون رئیس جمهوری رونمایی شد؛

 کتاب "تویی که نشناختمت"

تعداد بازدید : 362
تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 08:33
سرویس فرهنگی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا شاگرد ممتاز مکتب اهل بیت (ع) هستند، گفت: شهدا مظلوم هستند؛ ما وظیفه داریم در تولید آثار فرهنگی و انتشار مکتوبات به آنان وفادار باشیم.

به گزارش نشریه الکترونیکی شاهد جوان و نوجوان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در آئین رونمایی از کتاب "تویی که نشناختمت" که در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، اظهارداشت: مردم باید با سبک زندگی شهدا آشنا شوند و این مهم بر عهده ما است.

وی با اشاره به این که کتاب «تویی که نشناختمت» بخش اندکی از زندگی و شخصیت «شهید فخری‌زاده» را روایت می‌کند، گفت: همین کار هم بسیار ارزشمند است.

دکتر رحیم نریمانی  مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در  این مراسم با تاکید بر اهمیت معرفی لایه های ناشناخته زندگی و شخصیت شهید والامقام فخری زاده اظهار کرد: به کوشش «نشر شاهد» نخستین کتاب درباره شهید فخری زاده امروز رونمایی شده است.

وی اعلام کرد: نخستین کتاب درباره شهید فخری زاده امروز به کوشش نشر شاهد رونمایی می‌شود.

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیح داد: باید لایه های ناشناخته زندگی و شخصیت شهید والامقام فخری زاده تبیین شود. باید شخصیت شهدا برای نسل سوم، چهارم و پنجم انقلاب بیان شود.

سعید علامیان نویسنده  «تویی که نشناختمت» درباره این کتاب گفت: شهید فخری زاده جهادگر علمی بود. از سال گذشته (1400) نگارش این کتاب را آغاز کردم و در حین کار متوجه ویژگی‌های والای شهید شدم که کمتر مورد توجه قرار گرفته است‌.

این نویسنده در ادامه، بخش هایی از کتاب «تویی که نشناختمت» را برای حاضران قرائت کرد.

در این مراسم با حضور مهندس محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرزندان شهید محسن فخری زاده از کتاب «تویی که نشناختمت» رونمایی شد. سعید علامیان در این کتاب که نشر شاهد آن را منتشر کرده است زندگی دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده را روایت کرده است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام 

https://instagram.com/shahedjournall?igshid=YmMyMTA2M2Y=

آپارات 

https://www.aparat.com/Shahedjournall

واتساپ

https://chat.whatsapp.com/KuYn31NWBC5ArRwCovW1Tw

تلگرام

https://t.me/shahedjournall

گردذآورنده: محدثه گودرزی

سردبیر: حسین عبداللهــی

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها