حساب کاربری

یادداشت سردبیر حسین عبداللهی:

اقتدارمان را مدیون چه کسانی هستیم؟

تعداد بازدید : 2020
تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 11 اردیبهشت 1401 14:59
همه می‌دانیم؛ روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است، امروزه دشمنان نظام و انقلاب در تلاشند تا یاد شهدا و ارزش های دینی را کمرنگ جلوه دهد اما با همت جوانان نه تنها این مهم کمرنگ نخواهد شد بلکه روزبه‌روز فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان نسل امروزی نهادینه می شود و تمام نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت است، امروز باید نسل جوان امروزی را با ایثار و از خودگذشتگی آنان آشنا کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت همچنان به نسل های بعدی انتقال یابد.

دشمنان نظام و انقلاب در تلاشند تا یاد شهدا و ارزش های دینی را کمرنگ جلوه دهند اما با همت جوانان نه تنها این مهم کمرنگ نخواهد شد بلکه روز به روزفرهنگ ایثار وشهادت در بین جوانان نسل امروزی نهادینه می‌شود و تمام نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

دشمن با برنامه‌ریزی و از راههای مختلف در تلاش است تا ارزش‌های دینی و یاد شهدا را در جامعه کمرنگ کند و به هدف دلخواه خود برسد اما مردم ایران اسلامی زیر سایه مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمن را همچون گذشته خنثی خواهند کرد.

شهدا معنای حقیقی انسان بودن، ایثار و فداکاری را به ما یاد دادند، اگر امروز ما در عرصه های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم به خاطر خون های ریخته شده شهداست.

یکی از راه های که ما بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم همین برگزاری یادواره ها و قدردانی  و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

شهیدان بر گردن همه مسئولان و دست اندرکاران حق دارند و خدمت به خانواده های شهدا را وظیفه خود می‌دانند.

انتهای یادداشت

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها