حساب کاربری

عکس نوشت

مقاومت در قاب تصویر

تعداد بازدید : 100
تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 02:01
تصاویری که این روزها در خبرگزاری ها و رسانه های داخلی و خارجی  از جنگ منتشر می شود بیشتر ویرانی،آوارگی و البته کشتار مردم بی پناه غزه را نشان می دهد ، تصاویری که قلب هر انسانی را به درد می آورد.

تصاویری که این روزها در خبرگزاری ها و رسانه های داخلی و خارجی  از جنگ منتشر می شود بیشتر ویرانی،آوارگی و البته کشتار مردم بی پناه غزه را نشان می دهد ، تصاویری که قلب هر انسانی را به درد می آورد. اما این جنگ تصاویر متفاوتی را هم دارد - قاب های عکسی  از شکوه مقاومت و رشادت جوانان غیور غزه - تصاویری از حمایت جوانان آزادیخواه جهان از مظلومیت غزه . ما در این دو صفحه گوشه کوچکی از این عظمت و شکوه را برای شما به تصویر کشیده ایم.

ریشه‌ی درخت مقاومت پر‌بار  می شود 
جوانان فلسطینی پای عهد خود ایستاده اند،  عهد با پرچم ، عهد با مقاومت، عهد با غزه و  مرهم زخم های این سرزمین خواهند بود.

 

شاخه در حال رکوع، مشق ایمان بنویس

‌رژیم اشغالگر قدس به خیال خود گمان می‌کند می‌تواند با هدف قرار دادن مساجد به عنوان اصلی‌ترین و مقدس‌ترین سنگر مبارزه‌ی فلسطینیان، جنبش مقاومت را در هم بکوبد اما هر بار که اماکن مقدس را هدف قرار می‌دهد، اتحاد و انسجام مردم فلسطین بیشتر می‌شود

 

چمندان ها را باید بست  ، مؤعد فرار رسید !!

بعد از طوفان الاقصی بسیاری از یهودیان چمدان خود را بسته و فرار را برقرار ترجیح دادند. آنها به خوبی می دانند که در این سرزمین غصبی مهمان چند روزه هستند و رویای اسرائیل بزودی به پایان خواهد رسید.

 

با خنده های شما جوانه می زند، بذر زندگی 

لبخند کودکان جنگ، قاب تصویر را تغییر می دهد ، با این خنده ها بذر زندگی در دل مقاومت  جوانه می زند و آلام این روزهای سخت کمتر می شود ، این خنده های معصوم نوید بخش  آزادی غزه را می‌دهند.

 

بماند به یادگار همین قاب تصویرم

عکس یادگاری با پرچم و سرزمین مادری ،  دختران فلسطینی  همچنان با اقتدار و امید به روزهای پیروزی عکس یادگاری می گیرند، قاب عکسی از روزهای ایستادگی و مظلومیت سرزمین مادری.

 

هان بترسید که طوفان الاقصی در راه است

‌رژیم اشغالگر قدس تاب مقاومت در برابر «طوفان الاقصی»اراده جوانان غیور فلسطینی را ندارد، در این نبرد نابرابر مقاومت و ایمان به هدف مهمترین سلاح جوانان فلسطینی است. 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها