حساب کاربری

یادداشت سردبیر

ایستاده ایم تا چهره رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دهیم

تعداد بازدید : 103
تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 08:37
غزه، شهری که این روزها نامش را بسیار می شنویم. شهری که اگر چه سالهاست در محاصره رژیم غاصب اسرائیل قرار دارد، اما همچنان با اقتدارهمچون کوه ایستاده است تا چهره کریه اسرائیل را به جهانیان نشان دهد.

زه، شهری که این روزها نامش را بسیار می شنویم. شهری که اگر چه سالهاست در محاصره رژیم غاصب اسرائیل قرار دارد، اما همچنان با اقتدارهمچون کوه ایستاده است تا چهره کریه اسرائیل را به جهانیان نشان دهد. 
رژیم صهیونیستی پس از اشغال باریکه غزه، در این منطقه اقدام به ساخت پایگاه ها، تاسیسات نظامی و امنیتی و همچنین شهرک های صهیونیست نشین کرد تا با این کار سلطه نامشروع خود را بر این منطقه محکم تر کند. اسرائیل اگر چه در سال 1994 و با امضای « قرارداد اسلو» یکبار به صورت جزئی از باریکه غزه خارج شد، اما شهرک های صهیونیست نشین خود را از آنجا خارج نکرد و همین موضوع باعث شد تا در طول سالها اشغال غزه بارها به بهانه حمایت از شهرک نشینان، حمله های مسلحانه و عملیات تروریستی به باریکه غزه داشته باشد. اگر چه در حملات رژیم صهیونیستی، فلسطینیان بسیاری به ویژه کودکان و افراد بی دفاع به شهادت رسیده یا مجروح شدند اما این حملات نتوانست ذره ای از اراده مردم فلسطین مخصوصا شهرغزه در دفاع از سرزمین شان را کم کند. 
اتفاقات اخیر و ایستادگی و مقاومت مردم غزه در برابر رژیم غاصب اسرائیل یکبار دیگر نشان از اقتدار مردم فلسطین بخصوص جوانان غزه در برابر اسرائیل داشت، به گونه ای که رژیم صهیونیستی که در هیچ مقطعی در مقابله با خشم مردم فلسطین تا این اندازه احساس عجز و ناتوانی نکرده بود برای فرو نشاندن خشم خود یکبار دیگر دست به کشتار مردم بی گناه زد و با هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی صدها نفر از مردم بی گناه را به شهادت رساند. رژیم صهیونیستی گر چه در ابتدا سعی کرد فکرها را منحرف کند که موشک مقاومت باعث این اتفاق شده است، اما مردم دنیا دیگر  این رژیم جنایتکار را به خوبی می شناسند و می دانند صهیونیست ها همیشه بیمارستان، مسجد، مدرسه و حتی آمبولانس را هدف قرار می دهند و با کشتار مردم بی گناه سعی می کنند تا مردم فلسطین و غزه را به زانو درآورند. حال آنکه اسرائیل نمی داند هر بار با این حملات بر قدرت و اقتدار جوانان و مردم غزه می افزاید . 
 رژیم غاصب اسرائیل شاید تصور کند با پیشروی محدود در منطقه غلاف غزه و تعرض به این منطقه و تخریب و کشتار می تواند وانمود کند که کاری انجام داده است. حال آنکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند: مرگ اسرائیل رسیده و اسرائیل رفتنی است. جهانیان می دانند روزگار سیاهی در انتظار صهیونیست‌ها در همه سرزمین های اشغالی است، چون مردم مقاوم و جوانان غیور غزه تا پای جان ایستاده اند و با مقاومت و اقتدار چهره رژیم غاصب صهیونیستی را به همگان نمایان می کنند.
 

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها