حساب کاربری

یادداشت سردبیر: حسین عبداللهی

سبک بالان عاشق

تعداد بازدید : 1414
تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 14:43
د؛ ش و الف واژه‌هایی هستند که قدرت ایران را در دنیا تثبیت و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر سر جای خود نشاند.

به گزارش نشریه الکترونیکی و مجلات شاهد جوان و نوجوان، "د" که همان دفاع مقدس است دشمنان در هشت سال جنگ سعی کردند تا ما را از "رو" ببرند ولی غافل از آنکه ما اهل جنگ نبودیم؛ فقط دفاع کردیم، خیلی از رزمنده‌ها در این مدت به فیض شهادت رسیدند و با اهدای خون خود به دشمنان ثابت کردند که پای انقلاب و رهبرمان ایستاده‌ایم، هر جا لازم باشد از جانمان برای ناموس و دفاع از کشورمان می‌جنگیم.
با وجود این چطور می‌توانیم به آن واژه‌ها بی‌تفاوت باشیم در صورتی که امام حسین(ع) به عنوان الگوی شهید و شهادت و حضرت زینب(س) پیام رسالت شهادت، است، پند از زندگی آنان تاثیر بسزایی می‌تواند در زندگی ما داشته باشد.
در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عقب ماندگی فرهنگی داریم، نباید فرهنگ ایثار و شهادت را از مصادیق روز جدا کرد در حالی که ارزش‌های معنوی ما بسیار متعالی‌تر است.
در مسیر ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان نباید احساسی یا گذری عمل کنیم، لازم است بدانیم و درک کنیم رشادت آنان فراموش نشدنی است.

انتهای یادداشت

بیشتر بخوانید: 
به یاد روز پاسدار
موفقیت از آن جوانان است

شهدا؛ نسل‌های تکرار نشدنی

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها